Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 14° 09' 14" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 25° 46' 33" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 03° 58' 25" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 27° 57' 26" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 19° 48' 04" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 37' 24" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 18' 40" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 47' 29" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 18' 43" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 05' 24" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 47" ΙΧΘΥΕΣ

Μαύρισμα: Θέλεις να αποκτήσεις σοκολατί χρώμα; Δες τι πρέπει να φας!

Θέλεις γρήγορο μαύρισμα, χωρίς να καταφύγεις στη λύση του solarium;

Μαύρισμα: Θέλεις να αποκτήσεις σοκολατί χρώμα; Δες τι πρέπει να φας!

Υπάρχουν τροφές οι οποίες επιταχύνουν τη διαδικασία μαυρίσματος, βοηθούν στην παραγωγή μελανίνης, δρουν κατά των ελεύθερων ριζών που σχηματίζονται από την υπεριώδη ακτινοβολία και ενισχύουν την ελαστικότητα του δέρματος.

Το καλοκαίρι πρέπει να τρώμε καθημερινά πέντε διαφορετικά φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά με κόκκινο και πορτοκαλί χρώμα και τα λαχανικά που έχουν σκούρο πράσινο φύλλωμα διευκολύνουν το μαύρισμα και προστατεύουν από τον ήλιο.

Οι ντομάτες, τα καρότα, τα βερίκοκα, τα μπρόκολα, το λάχανο, ο μαϊντανός, οι πράσινες σαλάτες
είναι απαραίτητα στην καλοκαιρινή διατροφή μας.

Στο καλοκαιρινό μας λεξιλόγιο να προσθέσουμε τις ουσίες λυκοπένη, βήτα καροτίνη και λουτεΐνη. Η λυκοπένη μειώνεται κατά 45% μετά την ηλιοθεραπεία. Θα την συμπληρώσουμε τρώγοντας ντομάτα, κόκκινο γκρέιπφρουτ και καρπούζι.

Το ξέρετε πολύ καλά ότι το καρότο έχει αντηλιακή προστασία. Το γράφουν και οι κρέμες. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε καροτίνη είναι το καρότο, το βερίκοκο, το μάνγκο και η γλυκοπατάτα. Η λουτεΐνη προστατεύει το δέρμα μας να μην μοιάσει... με σταφίδα.

Θα την βρούμε στο λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι, τα φασόλια και το καλαμπόκι. Σπανάκι και μπρόκολο βοηθούν στην αντηλιακή προστασία.

Το καρπούζι, αντίθετα με αυτό που πιστεύεται ότι είναι μόνο ζάχαρη και νερό, επειδή περιέχει βιταμίνη C, βήτα καροτίνη και λυκοπένη, με αντιοξειδωτικές ιδιότητες συμβάλλει στην προστασία του οργανισμού από διάφορους καρκίνους και καρδιακές παθήσεις.

Τα κεράσια, το γκρέιπφρουτ και η παπάγια περιέχουν βιταμίνη C, απαραίτητα για την ελαστικότητα της επιδερμίδας.

Το ρόδι καθυστερεί την εμφάνιση των ρυτίδων. Το πράσινο τσάι κάνει τις ρυτίδες να εξελιχθούν πιο αργά.

Η γλυκοπατάτα, το καρότο και το μπρόκολο είναι πηγές βήτα καροτίνης, αντιοξειδωτικής χρωστικής απαραίτητης για την προστασία των ματιών γενικώς, πόσο μάλλον κάτω από τον ήλιο.

Το κοτόπουλο, το ψάρι, το βραστό αυγό και τα καρύδια περιέχουν αμινοξέα προστατεύουν την τρίχα που ταλαιπωρείται από τον ήλιο, το χλώριο και ό,τι βάζουμε στα μαλλιά μας για το styling.

Το αγγούρι μαζί με το γιαούρτι, λιωμένα στο μπλέντερ, ανακουφίζουν από τα καψίματα και τις κοκκινίλες του ήλιου.

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης