Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 11° 44' 39" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 25° 51' 19" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΕΡΜΗΣ - 00° 49' 12" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 11' 14" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 18° 00' 59" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 14' 15" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 01' 52" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 50' 23" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 17' 31" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 01' 09" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 20" ΙΧΘΥΕΣ

Τα 5 τρόφιμα που ένας διατροφολόγος δεν θα έτρωγε ποτέ

Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν «απαγορευμένα» τρόφιμα αλλά οι πειρασμοί είναι αποτελεσματικότεροι της σκέψης.

Τα 5 τρόφιμα που ένας διατροφολόγος δεν θα έτρωγε ποτέ

Ο Αμερικανός διατροφολόγος Μάικ Ράσελ γράφει στο σάιτ του Shape.com τι πρέπει να αποφεύγουμε πάση θυσία.

Οι ριζογκοφρέτες

Οι περισσότερες έχουν γεύση πλαστικού και είναι λάθος να πιστεύουμε ότι δεν παχαίνουν. Ο δείκτης τους σε γλυκόζη είναι 91 (με ανώτερο το 100) ενώ όταν τις τρώμε τα σάκχαρα περνούν απευθείας στο αίμα. Κακό για την υγεία και για τη δίαιτά μας.

Η ελαφριά σος στην σαλάτα

Το ξύδι και το λάδι είναι η τέλεια ισορροπία για την υγεία μας και δίνει ωραία γεύση στις σαλάτες. Οταν τρώμε έξω αυτές οι σος περιλαμβάνουν σιρόπι καλαμποκιού και διάφορα άλλα συστατικά με μπερδεμένα ονόματα που «δένουν» τη σάλτσα. Προς αποφυγήν.

Τα χρωματιστά και γλυκά αναψυκτικά

Αν έπρεπε να σβήσουμε ένα μόνο πράγμα από τη λίστα με τα απαγορευμένα αυτό είναι τα γλυκά αναψυκτικά. Οι άχρηστες θερμίδες που περιλαμβάνουν φουσκώνουν τη μέση μας αλλά δεν προσφέρουν τίποτα στον οργανισμό. Επιπλέον τα σάκχαρα με τα οποία είναι γεμάτα κατεβάζουν το ποσοστό της καλής χοληστερίνης και ανεβάζουν τα τριγλυκερίδια, ιδανικό κοκτέιλ για να αποκτήσουμε καρδιακά νοσήματα.

Τα πολύ μεγάλα ψάρια

Τα ψάρια περιέχουν Ω3 και είναι επωφελή για την υγεία. Αλλά όχι όλα. Ψάρια όπως ο καρχαρίας ή τα ευμεγέθη ψάρια γενικώς περιέχουν 3 φορές περισσότερα βαρέα μέταλλα από τον τόνο και είναι εξαιρετικά επώδυνα στο στομάχι και επικίνδυνα για τον οργανισμό. Ο σολωμός αντίθετα είναι από τις μεγαλύτερες πηγές Ω3 και έχει χαμηλό ποσοστό βαρέων μετάλλων.

Τα επεξεργασμένα ζυμαρικά και δημητριακά

Τα βρίσκουμε σε όλα τα σούπερ μάρκετ και σε όλα τα πακέτα δημητριακών που αγοράζουμε για το πρωινό μας ή στα μακαρόνια και το ρύζι. Λέγονται επεξεργασμένα γιατί αφαιρέθηκαν ο φλοιός και οι βιταμίνες από τα σιτηρά. Για να απλοποιήσουμε τη ζωή μας είτε τα καταργούμε τελείως είτε προτιμούμε τα λεγόμενα «πλήρη».

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης