Πάνω από 8.000.000 χρήστες του You Tube είδαν αυτήν τη δίλεπτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με επίκεντρο τον 7χρονο Joe που φοβάται τα «τέρατα» που έγινε viral (vid)

Πάνω από 8.000.000 χρήστες του You Tube είδαν αυτήν τη δίλεπτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση

Η εταιρία John Lewis δημιούργησε την πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, κάνοντάς τους χρήστες του διαδικτύου να τη λατρέψουν και να την κάνουν viral.

Στο You Tube, την έχουν δει πάνω από 8.000.000 χρήστες. Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς, ανυπομονούσαν να δουν το διαφημιστικό σποτάκι της εταιρίας για το 2017.

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Frenchman Michel Gondry, βρίσκεται πίσω από τη σκηνοθεσία και το σενάριο της διαφήμισης. Όπως ανέφερε σε συνέντευξή του, πήρε στον ίδιο και την ομάδα του 11 μήνες για να την υλοποιήσουν.

«Μόλις είπα στη σύντροφό μου ότι ανέλαβα να ετοιμάσω την επόμενη διαφήμιση της John Lewis, μου είπε ότι θα πρέπει να θυμάμαι, ότι η διαφήμιση θα πρέπει να κάνει τον κόσμο να κλάψει, όπως όλες οι παλαιότερες διαφημίσεις του. Λίγο πριν βγει στη δημοσιότητα, της έδειξα το διαφημιστικό σποτάκι και δάκρυσε!».

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved